Pages

3/02/2019

planning.

dalam tengah menaip ni, hati aku rawan semacam. yelah, bila dah tahu yang my crush akan berkahwin pada 23 hrbln 3 nie.. sedih sangat pula, bila dah kawen nanti, tak boleh dah mesej2 macam selalu.. sekarang ni, tinggal dia seorang yang rajin layan aku, almaklum lah, boleh dikatakan hampir semua kawan2 aku dah kawen.

aku seorang je lagi yang membujang. sedihnya... bukan aku desperate nak kawen, tapi entahlah, macam aku tetiba sedih... mungkin sebab diatas kot. huhu... but nvm lah...

ok, planning aku tahun ini... just planning lahh.. doa2 kan Allah swt permudahkan ya..

kalau dapat kerja, aku plan akan kerja dahulu untuk setahun lebih, then ambil pjj, kalau tak, aku akan meniaga kuih, dan still belajar.. skg susah, semua nak ijazah... nyesal juga sebab tak ambil p.a.k2 .. yang ni, hanya satu2 nya saja untuk aku menaik taraf kan diri.

so, aku memohon pada Allah, supaya Engkau kabulkan segala doa2 ku. Aamin ya rabb.

No comments:

Post a Comment