Pages

2/23/2019

empty.

Tengah bersedih sekarang.

masih memikirkan tentangnya. lately selalu nak attention dari dia. then i posted my selfie on ig lol. sbb dia akan komen haha

serius lah.. bulan depan dia akan kahwin, untung sangat bakal isteri. i disini macam gelisah, but i have to move on. tapi x semudah abc tahu!😭

bila i fikir balik, my life kat dunia memang selalu tak bernasib baik, disebabkan cara i berfikir.. masa dia single, boleh je i confess nak dengan dia, tapi i punya ego tinggi melangit. bila ada orang 'sunting' dia (act tunang dia yg risik) , dia terima.. then aku terfikir kemudian, kalau lah aku lebih awal bertindak ,mesti dia terima.. dan skg aku yang berputih mata😥

tapi, aku selalu berdoa pada Allah, agar diberi peluang kedua.. aku juga berdoa agar dijodohkan kepada lelaki yg baik2, terutama dari segi agamanya.. Aamin

No comments:

Post a Comment