Pages

3/27/2019

ig

well dia dah unfollowed aku di ig yg satu.. btw, semalam aku berdoa, supaya dia unfollow aku, and petang tadi bila aku check, dia dah unfollow

mustajab pula doa aku semalam haha... and x dinafikan aku ada terkilan sikit case ni, tapi yela.. dia status dah lain, bukan bujang lagi, plus dapat pula isteri yang solehah kan?

tapi aku dah okay, alhamdulillah... cepat Allah ubatkan hati aku... benarlah kata orang, cinta pada manusia yang melebih2 selalunya merosakkan kita.. cinta kepada Allah adalah sebaik2 cinta sejati..

dan aku merasa bodoh kenapa aku masih tak boleh moveon... padahal, bukannya kami pernah bercinta pun.. memang bodoh sangat.

aku berdoa pada Allah, semoga Dia kikiskan perasaan aku pada dia.. dia suami orang dah kot.. gila pula tergila2 kan dia.. berdosa fi !

No comments:

Post a Comment