Pages

3/22/2019

luke

selamat pengantin baru untuk si dia.. walaupun dia belum lagi bernikah haha
cuma malam ini adalah malam terakhir di bergelar bujang, esok sudah bergelar suami... gosh, aku nak move on cepat2 lah.. malas nak memikirkan tentang al ini. serius sakit dowh!

semalam aku whatsapp dia, tanya perkembangan majlis dia, and disamping itu aku nak calls dia , but he was busy lah.. siap ngadu lagi dia dia bt accident kecil. but nvm, and he screenshot his conversation with his brother yg lawa tu haha.. nak tahu tak semalam aku macam orang gila sebab sedih yang dia bukan jodoh aku..

sampai termimpi2 pula yg adik dia nak berkenalan dengan aku.. tp malangnya hanya dalam mimpi dowh~

its hurt for me, dah lah tahun lalu aku brokeup dengan my ex, then hati aku ok sikit... lepas ni aku kena lalui fasa ini sekali lagi.. ya Allah, its hurt for me. but i trust Allah swt.. dalam soal jodoh ini, aku tak minta yang demand.. yang penting agama terjaga, yang boleh bimbing keluarga ke jalan Allah..

sebab sejak aku kenal Luke ni, aku macam terinspirasi juga untuk berubah, nak mendekatkan diri pada Allah, tapi bukan berubah sebab Luke..

andai jodoh dia adalah wanita itu, maka aku doakan perkahwinan mereka hingga ke Jannah...

selamat pengantin baru, Luke. you will be my friend, forever <3

ps: bertuahnya kau wahai perempuan... T_T

No comments:

Post a Comment