Pages

12/25/2022

MELUAT

meluat to the max!

benci betul aku tinggal disini, memang orang2 sini suka bertandang2 ke? macam takda rumah sendiri.. ni lah kesukaan BIL aku, suka menumpang2 rumah orang. loser useless.. x beli kediaman sendiri, ops lupa pulak, orang x educated dan xda kerja tetap kan memang begitu. dia ikut kepala dia je.

kalau ikutkan hati, 17 dec lagi aku dah balik, tapi my mom pula x suruh, takut aku kena kidnap. ingat aku ni budak2 ke tak pandai jaga diri. meluat betul aku tinggal sini, xda privasi, rumah macam tin sardin. 

now my sis masuk icu. sorg2 la my mom layan diri, sapa suruh tahan aku balik 4 January.  lyn la dugaan tu sorg2. kalau x dah lama aku balik. aku sumpah ini pertama dan terakhir aku pergi sini. x kuasa aku nak berkenalan dengan dorg tu, tengok muka pun meluat. 

esok nak kena pergi Baling kedah pulak, dah la aku tiada pakaian. stress aku dibuatnya. lepas tu org disini kuat masak, aku nak masak megi pun x sempat. macam bodoh kuat makan melantak! and orang2 sini bercakap macam xda adab, lps tu my bil pula belagak macam dia org plg penting dlam rumah ni, pdhl menumpang ja. eii stressssssssssssss

No comments:

Post a Comment