Pages

8/04/2019

rindu!

Salam...

actually agak malu juga untuk i coret disini.

berkenaan dengan rindu.

hmm.. sometimes aku rindu nak mati cepat, tapi aku sedar amalan ku belum cukup, and aku tahu dengan keadaan aku yang bergelumang dengan dosa nie, mesti Allah tak suka sambut aku😥

cuma aku akan sentiasa berdoa pada Allah swt❤, semoga Dia menjemput aku dalam keadaan yang Dia redhai💖💖 aku mengimpi kan kematian yang dirindui dan dicemburui oleh orang2 soleh..

mati Husnal Khotimah.

x dapat HK, mati dalam beriman pun jadilah. Amiin Ya Rabb❤

utk mendapatkan kematian yg dirindui itu aku kena usaha keras utk meraih keredhaan Allah swt❤, aku teringin mendapat balas kasihan dari Allah Azza Wa Jalla❤❤.

i know it wasnt easy. kena ada istiqomah yang kuat dalam diri. sebab itu kena minta pada Allah. kalau boleh semua kena minta pada Allah. Tuhan yang Esa, yang Maha Tunggal❤

Ya Allah, beruntungnya manusia2 yg dicintai oleh Mu❤. sgt2 beruntung.

guys, bayangkan diri kita dicintai oleh Allah, Tuhan sekalian alam. Subhanallah!

Ya Allah, pilih lah aku utk menjadi org yang Engkau cintai seterusnya😢.

aku sedar aku jarang dekat kepada Mu, tapi aku tetap tidak akan berputus asa keatas Rahmat Mu Ya Allah swt.

Ya Allah, i really love You. tapi aku memohon keampunan kepada Mu, kerana setiap kali ada yang menghina Mu, adakalanya aku tak dapat mempertahankan Keagungan Mu, asbab kebatasan ilmu aku selalu terdiam diri. and kadang2 aku balas balik tp mungkin dgn cara yang tidak Engkau suka. so aku pilih untuk diam.

wahai Tuhan ku Yang Maha Esa❤

Ampuni lah dosa2 kami😢... sungguh kami dalam kelalaian.

No comments:

Post a Comment