Pages

1/09/2015

BaekHyun's hand itukan.... -,-

Ehem...
Saya peminat EXO Corporotion. Tapi sudah kurang meminati BaekHyun. Jauhi orang yang sudah berpunya!!! Dia milik TaeYeon, dan TaeYeon milik BaekHyun.

But, how comes a boy can have such a beautiful hands? Saya perasan sejak menonton EXO showtime masa dia pergi jalan-jalan dengan few members sambil beli manisan ditepi jalan. Tangan dia macam tangan perempuan :O

bentuk kuku panjang jari jemari runcing. Sangat sesuai jadi pemain piano.


dia berlagak lucah. Hairan I.


tapi kuku panjang.


Pastu saya perhati my hand ni, compare to him, tangan saya buruk T_T ..
Look at those hands... tangan pehrempuhhannn nyahhh..

[edit sikit lightingnya kasi pale agagaga]
Dan ini tangan saya... banyak kedut-kedut.. gulp. Kuku besar. gulp!

Tapi tangan inilah yang membantu mama, Da(father).. Tukang masak nasikk. Tukang cuci pinggan. Tukang masak lauk. Kekadang berus papan kotor hingga kukuh jadi rapuh. Sampai patah-patah kuku I nokssss. Ohh, I seorang anak yang baik. agagagagaga.. [tampar diri sedas dua]

Ok, sekian nyahhh-nyahhhh, bai sekalian.


"tangan ini jugalah tukang taip blog"

No comments:

Post a Comment