Pages

7/21/2019

Rasullullah saw

Salam

sekadar hiasan
tetapi nasab beliau sampai kpd Rasulullah saw


teringat lah zaman i dolu2 . aku selalu kagum dengam keturunan2 Diraja Eropah ni, sebab bagi budak hingusan yang x taw apa2 pada ketika itu, pernah juga terlintas bestnya kalau aku dapat berkahwin dengan anak Raja .

2003 , aku teringin nak dapat jodoh mcm Putera William.. dah lah kaya, berjiwa rakyat, malah pewaris takhta pulak tu. korang tak tahu betapa aku memandang tinggi dengan keturunan Diraja England ni.

Hampir separuh hidup aku "kagum" dengan dorg... start 2003-2019.. now aku dah 27 tahun.

16 years beb!😂

tapi segalanya terbatal serta merta.. (ALHAMDULILLAH❤)

Setelah aku mendekati Islam , dan sedikit sebanyak aku mengikuti kisah dan sejarah Nabi Muhammad SAW , barulah aku sedar... bahawa Nabi saw kita jauh lebih hebat dari Diraja England.

Subhanallah❤

Betapa indahnya Nabi kita, manusia teragung yang Allah swt muliakan. Sumpah demi Allah, aku jatuh cinta dengan Nabi saw, maksud jatuh cinta ini bukan cinta kapel2.. tapi, tanda kesyukuran pada Allah kerana, hina2 aku , aku adalah tergolong didalam Umat Nabi Muhammad SAW.

Alhamdulillah💖

bersyukur sangat2... 😭

Aku sayang Rasulullah saw.

InsyaAllah, ada anak nanti and dapat baby boy, aku nak namakan my baby "Ahmad". 🖤🖤 Amiin ya Rabb!💕

No comments:

Post a Comment