Pages

11/04/2015

Between mel you and I

I rasa, in this world, tiada siapa yang boleh I panggil Best friend. I'm only me. Just me. IDK. Makin dewasa I rasa semakin sunyi.. Honestly, I tak punya ramai kawan. Maybe a few friends pun. Tak boleh ada ramai kawan nanti jadi "Mean Girls".

Mungkin ini pertama kali I talk about the bestfriend things. Serius, I tak pernah umpat atau kutuk bestfriend, and especially her! I tak pernah cakap dari belakang about her biar I ada dengar bad rumour ttg dia. Coz I tak sampai hati nak umpat2, kutuk2.. Aku dengan dia kalau cakap memang lepas face to face terus. Xda main selindung2.. LoL! Tapi aku pandai kontrol ahh. dia tak. Sebab tu I sayang dia.

Tapi langit x cerah sampai malam, mestilahkan.. kalau cerah sampai ke malam , rasanya cam kiamat je dunia. So, faham lah apa yang I maksud kan?! Everythings has changed... Dari rapat, sekarang cam dah renggang.. Tapi memang dari dulu aku dan dia jarang contact/mesej. Bukan x rapat tapi I really hate mesejing. Ughhh! Chat2 apa semua tu .. It depends on my mood.

So dah nampak makin renggang, ye lah dah hidup berjauhan .. So aku pikir bagaimana nak maintain relationship kitaorang kan supaya tak lenyap gitu aja. So aku create Whatsapp group, dengan title-nya "non-summit" means kami ni golongan2 x normal sbb selalu talked about weird things.. especilly bila I mula kan topic. Haah! Dalam group tu ada 3 orang je, me, her and comel. Coz aku dah pesan jangan invite orang lain. Juz kita2 aje.. amboihhh~ ye la kang ada orang masuk x jadik gosip ke.. ngummmpp** le. ahahaha. Thats why I fikir , jangan banyak kawan sangat nanti mulut/jari tak berhenti mengumpattt... lol

Honestly, I create that grup bkn tuk gosip.. we shared our favourite song, poem, about love story, picuter to each other, tapi dua orang tu jelah rajin share. aku jarang. keh! But  makin hari grup tu dah semakin sunyi, jarang post. Sampailah masanya dia memberitahu

-I leave
-Seems  nothing happens in this club.

I just being silent. Malas nak tahan2 drama apa semua. And comel said, please dont go.. padahal chat personal ada je dalam whatsapp tuh .hahaha.. drama gila woiiii ! Hahaha...

No comments:

Post a Comment