Pages

5/17/2022

pulak dah!

ok, semalam dia ada replied.  tapi macam yang aku beritahu sebelum ni, dia ni mmg dry texter dan jarang sangat online,  jadi chat ni ambil masa yang 2 3 hari sebab perbezaan masa.

tapi dia boleh tanya soalan ni woi

then aku jawab la macam tu, sebab tu je yang ada kt otak aku. cuma entahlah, kalau dia serius or tak, kalau x pun aku tak kisah sangat sebab aku macam x sampai hati tinggalkan Malaysia. cantik buruk negara sendiri, lebih baik di negara sendiri.

plus masalah kepercayaan , kalau dia betul2 serius, dia wajib convert , kalau dia tak nak, khalas! aku boleh cari yang lain.. tqpi aku doa semoga Allah buka hidayah untuk nya terima Islam.

sebab dari segi interracial marriage ni, beliefs sangat penting bagi aku, kau xda benda ni, jangan harap nak kahwin dengan aku. jahil2 aku begini, aku akan sentiasa letak agama no 1. . 

kadang2 aku terfikir, kalau lelaki local ni x memilih , tak yah sangat aku fikir ttg beliefs ni, tapi kalau dia adalah jodoh aku, aku kena hadapi dan prepare utk patah hati buat kali kedua..

because ive already liked him.. dia sekali imbas macam muka actor crush aku


hint muka dia macam nie 🤭🙂 . tapi ofc la si David Kross ni hensem lebih😝

No comments:

Post a Comment