Pages

12/27/2018

even if its just in my dreams

sometimes,

terfikir juga aku nak femes macam taylor swift. haha, sebab dia cantik, world femes celebrity, tall, can sing and cool. lagu dia pun best2.. dulu 2010 if x silap dia pernah digelar sebagai ' quenn of a brokenhearted' ek elehh...

and aku ada baca jugalah kt tumblr about her background story, lahh... sendu macam aku gak, tapi korang, orang yang sendu and jenis girl next door ni, biasa nya imaginasi diorang memang tinggi, mereka boleh mereka suatu cerita or situasi yang lain dari pada yang lain berbanding orang lain. cara mereka berfikir dan pandangan jauh yg luar biasa. contoh mcm aku dengan taylor swift lah, hahahahaha.... bezanya, dia berjaya, aku pula masih di takuk yang sama t.t

since dia ada talent menulis lirik lagu, and main gitar plus can sing, segala her imaginasi and experience dia curah sikit2 dlm lagu dia.. sebab itu lah lirik dia lain dari lirik yg dah selalu kita dengar.. and she was too young masa itu, so her lyrics sangat2 dekat dgn jiwa remaja spt aku masa dulu. dia selalu tulis lirik about crush, girl next door, sendu, and ramai je remaja berada dlm situasi yang sama d alam persekolahan, sebab itu jiwa remaja kami tersentuh.. and plus her voice pun smooth husky, sounds interesting untuk d dengari.. thats what i like about her...

lagi pakej kes kanye west dulu hahahaha bertambah2 femes lah taylor swift.. tapi kau tak dapat sangkal, yang dia adalah female musician yang plg berjaya dalam dunia.. selena gomez? ariana? miley?? owh... mereka boleh mencium punggung taylor swift!! hahaha i hate them !




No comments:

Post a Comment