Pages

12/26/2018

bff

kenapa lah aku bodoh sangat nak hargai orang lebih2 ni kan... aku je beria ia appreciated orang lain, padahal org yang tu xdalah nak apreciate aku pun. tu lah aku kata, bodoh! dah la kt fb aku je yg beria ia tag her name, mention her name.. but she, tak tak pernah pun. adalah sekali.. and aku rasa terkilan, kalau orang lain dia boleh mentioned, kenapa aku tidak?

why??

kali ini aku emotional sangat, dah lah aku sedih tak dapat projek, duit melayang beratus ringgit, 1 habuk pun tak dapat.. di tambah lagi dengan kes ni. yes! im talking about my BFF!! susah sangat kah nak hargai aku, wahai SUZY????

kau kahwin pun tak inform aku, and now, kau bersalin pun langsung tak bagitahu aku... aku ni apa pada kau?? kat WA pun kalau bukan aku yg tegur jangan harap lah nak mesej, balas pun pendek2. serius aku terkilan sangat.

kalau dah kata tak mahu kawan, inform awal2, takdalah aku nampak desprate sangat contact kau! aku sedih dapat kawan macam kau!! emo kan emo kan hahaha~

since 2005 kot kita kenal dari form 1 takkan lah kau nak lupa senang2... teringin juga aku mahu dapat mesej dari kau, tapi haram 1 pun kau x pernah send... why suz?

but tak mengapa suz, ko dah kawen, ada anak, kau dah ada life ko sendiri, bagus lah, cuma aku harap jgn pernah lupa memori kita semasa kita masih di usia remaja. you dont know how much i miss u..

thx for everything!

siot lah, entri macam confession kat iium pula kahkahkahkah!!

No comments:

Post a Comment