Pages

12/11/2017

The New Eren.






Dah! dah relesed chapter 100 pun manga SNK . Well, malas nak introduce cuma aku agak benci dengan karekter Eren yang terkini. Semua tahu apa yang dia dah lalui, tapi bukan dia seorang sahaja yang melalui kesusahan. beratus ribu orang hidup dalam kekusutan dan kecewaan.

cerita sekarang ini dia dan konco2 nya dah menyelinap ke tanah Marley yaitu asal usul Reiner and the gang. Seperti sedia maklum, ada beberapa karekter yang muncul seperti Gabi, Falco, Piecke, Udo, Zeke, Galliard. ada banyak lagi lah cuma aku malas nak taip. dalam Marley ini, aku amat suka dengan si Falco ni, dia diesperesi kan oleh Isayama sebagai budak yang baik.

Tapi aku tak tahu lah dlm chapter 100 tu, masa Eren bebal ni transform jadi titan , Falco n Reiner ada kat situ, so rasa2 nya hidup tak si Falco tu? Kalau dia mati, memang celaka kau Eren. Haaah! kan dah menyumpah.. mungkin ada betulnya teori sesetengah fans aot ni, 'musuh dalam selimut' could it be Eren?? dulu teori ttg Armin akan jadi jahat.. tapi entahlah, aku malas mahu fikir. serabut kepala ni.

No comments:

Post a Comment