Pages

12/09/2017

I miss my old blog

Korang... aku rindu my old blog. Eh.. tak old pun, cuma blog itu banyak follower dari yang sekarang ini. haha.. actually, blog yang lama itu nama nya "Fina Lotus" hehe. tapi aku tutup sebab aku baru igat pasword acc this blog (2010) yang FL tu dari 2014. aku rasa nyesal sangat sebab tutup blog tu (private).

tapi tak apalah, sebab ada banyak entri2 bodoh yang aku post kat situ wuahahaha.. cuma, blog itu banyak kenangan taw, masa tahun 2014 semangat untuk berblogging sangat2 tinggi, tapi akhirnya jatuh merundum. tak tahulah kenapa. lepas itu godek2 accaoun lama, tak sangka jumpa blog ini, so aku decided untuk guna blog ini buat selamanya2. tapi aku tak janji lah forever level mana hehe~

sekarang, aku tak kisah, aku akan post apa yang aku ingin kan, dan tak kisah jika ada orang nak baca or tidak, sebab aku buat blog ini macam jurnal life. so aku tak akan expect orang akan baca, x baca lagi bagus sebab malu sehh orang baca apa yang selalu aku fikirkan, kecuali kawan2 yang tahu blog ini kikiki~

No comments:

Post a Comment