Pages

10/03/2022

what happen to our relationship?

Aku malas nak update tentang ni, tapi macam dah lama aku tak update.. so lemme tell yall about my story. (tak penting pun)

actually dah lama aku dgn dia tak mesej antara satu sama lain. mula² je la kami liked pic² sesama sendiri, tapi aku bukan jenis online IG 24h. lepas tu, aku macam x da apa nak borak, aku dah bosan dengan topic yg sama bertanya khabar itu ini, reply pun lambat sebab time zon berbeza😑.

Jadi aku biarkan saja... tapi xdalah aku planning untuk ignore dia selamanya. kalau aku rasa nak borak aku chat, kalau tak biar begitu saja. dah kami tak clare apa² relationship kan, so its up to me la nak buat apa pun. bukan ada komitmen kan?!

and mungkin dia fikir yang aku ni dah x berminat dengan dia so ini updated terkini lah..


haritu kami followed each other kan, tapi skg ni dia removed aku dari list follower nya. sebab dia ingat aku x ambil peduli dengan dia kot.. i was like, baguslah ahahaha.. x ada aku sibuk² nak like postnya. tapi dia still la follow aku, idk whats his motive. tapi apa yang aku updated or posted, dia pretend untuk tak peduli🤣.

aku macam, eh biarlah.. its your life. i ain't bothered tapi saja nak buat stock entry 🤣. 

aaaahhh.. sikit lagi lupa. haritu aku story dia dah deleted/switch off acc dia kt web tu, sekarang dah aktif balik, mungkin dia nak cari calon baru oleh kerna dia ingat aku ni mcam main² or dia x minat aku kot, so mungkin tu la motif dia. i mean, idec~.

aku x sedih pun sebab bunga bukan sekuntum, plus aku x suka partner yang same energy macam aku. ahahahaha... yup! same energy 😌 

apa yang aku dapat sense dia tu 

1. tukar pic kalau dua² setuju
2. x pandai ambil hati 
3. stern and x funny 
4. ego

itu je yang aku dapat sense and aku ada ciri² diatas 🤣.. sebab tu aku macam acuh tak acuh, nanti relationship xda seri so better angkat kaki awal..

ok tu je nak cerita.. ada story nanti aku up kt sini lagi ok☺

No comments:

Post a Comment