Pages

12/31/2019

2020 yang menyedihkan




dah 2020. nothing special.

tapi aku rasa sedih. bila aku open fb, kawan2 semua pakat up pic masing2 yg show dorg hepi dan success. olg best yg dah ada family masing2. seronok tengok😄

tapi aku cuma mampu tumpang gembira. aku dah banyak doa pada Allah, but still no answer from Him😢. i cant deny my feeling , as a human being yg punya hati, i sedih. i minta nak ada banyak duit, tapi rasanya aku makin miskin😭. percaya tak kalau aku kata dalam dompet aku x sampai rm10 pun. dah tu syiling2 je. i is sedih😢

lepas tu ttg jodoh, aku pernah doa pada Allah, semoga aku dipertemukan jodoh secepat mungkin dari luar negara yang beriman, but still i tetap single. tiada siapa nak mulakan utk perkenalan pd i. 😢... Tuhan tahu aku sedih tapi Dia masih x kabulkan permintaan ku.😢😭 serius aku taip sentence ni dengan mata berkaca. im out of words... sebab Allah tahu selebihnya apa yg aku rasa😢

nak tahu, aku rasa aku makin jahat daripada yg dulu, malu nak luahkan sini. tapi i still berpegang pada landasan yg betul, tak mahu mati dlm suul khotimah.

but i just cant.. i hurt inside... bila tengok org lain seronok dpt melancong, i jeles dan rasa nak menangis lagi, y Allah xbagi apa yang aku minta (doa)?? 😢 adakah aku x dikehendaki??😢 Adakah Allah dah x sayang aku lagi?? 


now im crying😢 aku sedih kalau2 Allah dah tak sayang aku lagi, sebab aku tahu y my doa x Allah kabulkan, sebab aku jahat. rasa aku makin jauh dari Nya. tapi aku still nak Allah sayang pada aku dan aku masih berpegang pada tali Allah.❤

cuma aku rasa sedih. makin hari hidup ku makin susah. cuma mampu berserah pada Allah. 

im sad😢 hurt...~

No comments:

Post a Comment