Pages

4/21/2019

gaduh

tadi baru ja selesai bergaduh dengan my sis... well, my sis ni ada sakit, ia berkaitan dengan masalah psikiatri, dia tak gila cuma keadaan mental dia yang kadangkala tak stabil.. yes aku mengaku ada salah, dia marah aku sebab tak cuci pinggan lepas guna, bukan aku tak cuci, tapi aku nak masak nasi masa tu baru lah cuci pinggan tersebut..

aku jawab sikit je kot "janganlah cuci" , lol terus dia maki hamun aku haha, aku pun apa lagi, membalas kaw2... ya Allah, menggeletar aku beb tahan marah tadi, terbayang2 dah aku smackdown dia tadi, tapi aku istghfar cepat2.. ya Allah, aku tahu aku salah and tak sepatutnya aku balas makian dia tadi, cuma aku takleh tahan dengan makian+tuduhan tak berasas yang dilempar pada aku..

aku ni dalam proses nak berubah, mengejar redha Allah.. tapi aku kesal, dengan kes macam tadi tu pun , kecil je, aku tak dapat lawan amarah aku.. nipis gila iman aku.. dia tu kakak aku kot, tak wajar gila aku maki dia balik dengan ayat2 lucah ( semoga Allah mengampun dosa2 ku )

T_T

No comments:

Post a Comment