Pages

6/09/2017

Reiner

Selama 4 tahun menunggu akhirnya anime SHINGEKI NO KYOJIN telah mereliskan season 2 mereka pada bulan April.. Eksaited juga walaupun 12 episode! saya naklebih mcm bilangan episode season pertama T_T .. tapi memandangkan pihak prduksi stll nak caught up plotline manga.. kena keluar sikit2 lah kan..


SHINGEKI NO KYOJIN SEASON 2

Ya Allah. sekarang aku jiwa kacau dan seakan obses kembali pada mereka ini. like my soul kembali pada tahun 2013 dimana season pertama AoT ditayangkan.. aku macam hilang arah dan aku ingin benar2 mereka itu 'WUJUD'.. dan.. cerita AoT ni, the most fuckd up story ever.. sgt2 hebat~ well I dah tahu nie lama ttg 3 titan shifters tue.. so.. bersedia kah korang untuk spoiling seterusnya??

kalau korang follow up anime dari episode pertama, korang akan tahu Colosal Titan , armored titan ada muncul kt situ. yeaa.. kerja mereka adalah membocorkan tembok bahagian bawah tersebut, supaya titan2 bodoh itu dapat masuk ke dalam tembok maria .. memakan penduduk2 disitu termasuk mak Eren.

Tapi itu bukan point utama ku untuk bercerita dsini... biarlah aku buat ia sekadar 1 keluhan dan luahan~

woi... aku dah jatuh cinta dengan watak Reiner, dia nie macam 'big brother for everyone's". dia ambil berat ttg rakan2 trainee nya, sehingga dia hampir2 terlupa yang dia seorang 'warrior'. nasib baik Bertholdt ada disana untuk mengingatinya. kalau tak, sepanjang itu juga dia anggap dirinya sebagai 'soldiers'. Okay2, I tahan2 diri ini supaya tak mengeluarkan satu 'spoiling' , sebab aku nak kamu sendiri rasa apa yang aku rasa sekarang, bagaimana rasa nya kecewa, kesedihan, terkhianat dan seolah ketidak percayaan yang all mixed up dalam jiwa ini.. hurt man~!




di iringi dengan OST yang meruntun jiwa .. lgi lah buat hati ini bertambah rawan.. sakit dan... entah lah.. sukar utk ku ungkapkan dgn kata2..



for my love, traitor, REINER <3

No comments:

Post a Comment